اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ۴۵ روستای این استان در قالب طرح جهاد آبرسانی از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در یک سال اخیر ۲۳ روستای دیگر از آب شرب پایدار در استان اصفهان برخوردار شدند، اظهار داشت: با این اتفاق مجموع روستاهای بهره مند از آب شرب پایدار در قالب طرح جهاد آبرسانی به ۴۵ روستا افزایش یافت.

تأمین آب ۲۷۰ روستای اصفهان با ۸۵۷۱ سرویس ناوگان آبرسانی سیار در تابستان امسال

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری، حجم آبرسانی سیار به ۲۷۰ روستا در سطح استان، ۹۹ هزار و ۲۲۴ متر مکعب بوده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، بیش از هشت هزار و ۵۷۱ سرویس ناوگان آبرسانی سیار، آب شرب ِ مورد نیاز ۲۷۰ روستا را در سطح استان تأمین کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت آبفای استان، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا سال آینده با اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، ۲۰ روستای دیگر نیز در استان از آب شرب پایدار بهره مند شوند.

اکبریان افزود: در نیمه نخست سال جاری آب شرب حدود ۶۵ هزار نفر از روستاییان استان اصفهان از طریق ناوگان آبرسانی سیار تأمین شد، این درحالیست که در صدد هستیم علاوه بر اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی، با تکمیل شب که آبرسانی برخی روستاها، جمعیت بیشتری در استان را تحت پوشش آب شرب پایدار قرار دهیم.