شیراز- مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی اولویت بسیج دانشجویی است، گفت: نقش آفرینی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی ماموریت مهم بسیج دانشجویی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس توانا صبح دوشنبه در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس و انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با تاکید بر رویکرد دانشکده محوری، سیر مطالعاتی، گفتگو محوری و مطالبه گری تخصصی گفت: باید نسبت به تبیین دفاع مقدس در بین نسل جوان تلاش ویژه و به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر پرداختن و توجه به تلاش‌ها و مجاهدت‌های نسل اول انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، صنایع نظامی و دفاعی کشور، جایگاه ویژه ای در دنیا دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های سلامت، علم و دانش در جهان، بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی و اقدامات لازم در جهت حفظ، اشاعه و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه دانشگاهی صورت گیرد.

توانا در ادامه بسیج دانشجویی را تشکلی پویا، پرانرژی و پیش برنده توصیف و تصریح کرد: نقش آفرینی تخصصی مؤثر در عرصه‌های مختلف و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی مأموریت‌های مهم بسیج دانشجویی است.

در این برنامه انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس برگزار و اعضای جدید این شورا انتخاب شدند.