ارومیه - رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: جنایات رژیم متجاوز صهیونیستی قابل پذیرش نیست و بدون پاسخ هم نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خلیل پور پیش از ظهر شنبه در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه جنایات رژیم متجاوز صهیونیستی قابل پذیرش نیست و بدون پاسخ هم نخواهد ماند، اظهار کرد: اجتهاد، اقتدار، عزت و شجاعت آن عالم ربانی هیچ وقت فراموش نخواهد شد و دشمن باید بداند که راه سید حسن نصرالله و حزب الله و مقاومت تا نابودی استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اعلام عزای عمومی در کشور در پی شهادت سیدحسن نصرالله عنوان کرد: سیاه پوشی و برگزاری مراسم ویژه شهادت سید مقاومت و یارانشان در دستور کار ویژه قرار داده شود.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید در برگزاری ویژه برنامه‌ها به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و یارانش در شهر و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در فضاسازی و آذین بندی‌های سطح شهر متناسب درخور و شأن ایام اهتمام ویژه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر برگزاری مراسم‌های ویژه به مناسبت شهادت سید مقاومت و همراهانشان توسط مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد: مراسم ویژه‌ای برای شهید سید حسن نصرالله و همراهان شهیدش در شهر ارومیه برگزار خواهد شد و شهرداری نیز در حد توان در تمامی مراسم حضور گسترده و مشارکت چشمگیری برای برگزاری باشکوه‌تر داشته باشد.

حجت الاسلام خلیل پور اظهار کرد: شهادت سید مقاومت، رهبر مقتدر و شجاع و با صلابت، سیدحسن نصرالله و یارانش که ۳۰ سال رهبری مقاومت را بر عهده داشت و سال‌ها با رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی مبارزه کرد را به پیشگاه مبارک حضرت ولی‌عصر (عج مقام معظم رهبری مدظله العالی، جبهه مقاومت، مردم لبنان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایی و شهید پرور ارومیه تسلیت می گویم.