اصفهان-نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً از اسرائیل خونخواهی خواهیم کرد و این یک سیاست مسلم است اما باید کاری شود که همه تحسین کنند و هرچند که زمان‌بر شده اما انجام خواهد شد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موضع مجلس و تصمیمات برای واکنش به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان بخشی از رشد جریان مقاومت خواهد بود و در روند تمدن سازی و شکل‌گیری امت اسلامی و مقابله با نظام سلطه جو این شهادت‌ها وجود داشته و همچنان این مسیر ادامه دارد که باعث رشد و اعتلا جهان اسلام و ملت مظلوم می‌شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی موضع فعال خود را دارد و در این چند روز به صورت فشرده در ابتدای این حادثه غمبار جلساتی را برگزار کرده است و ابعاد مختلف موضوع بررسی و تصمیمات خوبی در حال گرفته شدن است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: صحنه رخدادها به عینه مشاهده می‌کنیم که در کنار اینها هم نگاهی به آینده داریم و در حال حاضر این جریان رفتاری رژیم صهیونیستی برای کل جهان قابل مشاهده و درک است که در حق مردم مظلوم فلسطین چنین جنایاتی را مرتکب می‌شوند.

وی تصریح کرد: این اقدامات وحشیانه صهیونیستی از سر قدرت نیست بلکه از موضع استیصال و ضعف است.

مقتدایی با اشاره به موضع ایران در بعد بین‌الملل و مقابل رژیم صهیونیستی گفت: حتماً خونخواهی خواهیم کرد و این یک سیاست مسلم است و فرمان لازم داده شده اما اینکه در چه حالتی و با چه نوع از رفتاری این کار انجام شود تصمیم گیرنده خودمان هستیم و باید کاری شود که همه تحسین کنند و هرچند که زمان‌بر شده اما انجام خواهد شد.

وی افزود: ایران در موضع فعال خود عمل می‌کند و حرف‌های جمهوری اسلامی ایران در سطح افکار عمومی خریدار زیادی دارد و این در حالی است که افکار عمومی در غرب بر علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به یک جنبش تبدیل شده است.