رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

من المؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

جناب آقای حاج مصطفی نیلفروشان

سلام علیکم

شهادت سردار مجاهد و فداکار اسلام "سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان" از فرماندهان فقید و جانباز سرافراز هشت سال دوران دفاع مقدس که در حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به منطقه ضاحیه لبنان، به خیل یاران همرزمش پیوست، موجب اندوه و تأسفی عمیق شد.

شهادت عالی‌ترین پاداش الهی برای مردان صدیق و نیک‌سرشت است و سردار پرافتخار انقلاب اسلامی پس از عمری رشادت در راه دفاع از امنیت کشور و کیان اسلام، این بار در جبهه مقاومت به عنوان مستشار نظامی علیه جبهه کفر ایستادگی کرد و در کنار هم‌رزمانش به مقام رفیع شهادت نایل گشت. بی‌تردید فقدان این فرمانده عالیقدر جبران‌ناپذیر است.

به واقع این بزرگ مرد طی سال‌های جنگ تحمیلی و پس از آن، از هیچ تلاشی برای سربلندی نظام اسلامی و کشور فروگذار نبود و حضور در منصب‌های مختلف نظامی گویای این موضوع است؛ مسلماً خون پاک این شهید بزرگوار و شهید سیدحسن نصرالله و جبهه مقاومت زمینه‌ساز نابودی رژیم منحوس و تبهکار صهیونیستی خواهد بود و راهشان با عزمی راسخ و اراده‌‏ای مصمم‌تر ادامه پیدا خواهد کرد.

اینجانب شهادت سردار رشید اسلام را به جنابعالی و خانواده محترمتان، همسر گرامی و فرزندان و همرزمان ایشان و مردم شریف اصفهان تسلیت می‏‌گویم و از خداوند رحمان برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.