اهواز - رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: در شورای شهر هم قسم شده ایم که تکمیل پروژه های نیمه تمام از اساسِ کار ما در شورا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی مطیعی پیش از ظهر امروز دوشنبه در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه صحن شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز، اظهار کرد: غلامرضا شانه سازان، سیدمحمدجواد رضوی، علی مدد هاشم پور و محمدحسین ملایی زمانی از اعضای شورای ششم هستند که عرصه بزرگ دفاع مقدس را درک کرده‌اند، آن دانشگاه عظیمی که به فرموده حضرت آقا، اگر تا ۵۰ سال آینده هم به آن پرداخته شود همچنان مطلب برای ارائه وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز با بیان اینکه محور مقاومت، دین خدا و مکتب متعالی تشییع وابسته به افراد نیست، تصریح کرد: کارها به واسطه انسان‌ها پیش می‌رود اما با فقدان افراد، معطل و روی زمین نخواهد ماند. هرکدام از ما در هر جایی پست و منصبی داشته باشیم باید آن پست را تحویل دهیم اما در حین انجام وظیفه مشخص می‌شود که چگونه آن سمت را گرفته و چگونه تحویل خواهیم داد.

مطیعی گفت: سید حسن نصرالله آن مجاهد خستگی ناپذیر، آنقدر مجاهدت کرد که در حال مجاهدت هم به فیض شهادت نائل شد. لذا این مهم نیست که اکنون کجا قرار دارید بلکه این مهم است که چگونه به پایان برسانیم و آیا در پایان راه به دنبال حذف دیگران یا استفاده از توانایی افراد هستیم.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز افزود: این مهم است که به دنبال اثبات خود هستیم یا خدمت صادقانه، برای خدا کار می‌کنیم یا برای خودمان، ازخودگذشتگی داریم یا خیر، این موارد مهم است که انشا الله مدنظر همه اشخاص به خصوص اعضای شورای ششم شهر اهواز خواهد بود.

مطیعی با اعلام اینکه جلسات شورای ششم صحن علنی و کمیسیون‌ها در حال برگزاری است و هیچ خدشه‌ای در آن ایجاد نشده است، عنوان کرد: شورا در ماه‌های انتهایی خود در حوزه نظارت بر عملکردها به صورت فعال، مؤثر و با چشمانی باز حافظ منافع شهری خواهد بود و تا آخرین لحظه‌ای که این مسئولیت را داریم از رسالت خود مراقبت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: از مجموعه خدمتگزار مدیریت شهری می‌خواهیم ابتدا پروژه‌ها و کارها را به سرانجام برساند و یا تعیین تکلیف شوند، سپس به حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات ورود کنید.

به گفته رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز، مجموعه شورای ششم هم قسم هستند پای کار تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشند، آن چالش بزرگی که در اهواز همواره وجود داشته این موضوع بوده که دائم کلنگ زنی‌ها انجام شده اما پای کار اتمام پروژه نبوده‌ایم بنابراین تلاش خواهیم کرد به برکت وحدت، مودت و برادری که بین اعضا شورا و مدیریت شهری شکل خواهد گرفت، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اساسِ کارهایمان باشد.

مطیعی با بیان اینکه از روز اول شورای ششم ۲ پروژه مهم آسفالت و دفع آب‌های سطحی اولویت اصلی بودند، اظهار کرد: تحت عنوان تشکیل کارگروه‌هایی پای کار خواهیم بود تا به سرانجام برسد، به صورت میدانی در خدمت مجموعه شهرداری خواهیم بود تا بتوانیم چالش را از آنچه سال‌های گذشته بوده کمتر و کمتر به منصه ظهور برسانیم.