نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها بدانند که پاسخ محکم و قاطعانه‌ای را از طرف جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.

بهشید برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حزب‌الله لبنان همچنان قدرتمند پیش خواهد رفت، اظهار کرد: با وجود آنکه رژیم صهیونیستی، دبیرکل حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند، اما آنان باید بدانند که جبهه مقاومت از پای نمی‌نشیند و همچنان مقتدرانه به راه خود ادامه می‌دهد تا به پیروزی کامل برسد.

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما مطمئنیم که پیروزی از آنِ مردم مظلوم و مقاوم غزه، فلسطین و لبنان خواهد بود، چرا که اشوزرتشت در گات‌ها (هات ۴۶ بند ۸) می‌فرمایند: کسی که در پی تباهی دیگران بر می‌آید، بدی و آزار او به خودش برمی‌گردد و همچنین برابر قانون اهورامزدا، خوشبختی از بدکاران و آزار رسانندگان دور خواهد ماند.

نماینده زرتشتیان در مجلس در ادامه‎ گفت: باید با رژیم صهیونیستی قاطعانه برخورد کرد و همه کشورهای آزادی‌خواه جهان باید به پا خیزند و جلوی اقدامات خصمانه اسرائیل را بگیرند.

برخوردار بیان کرد: متأسفانه هنوز آن طور که باید و شاید مجامع بین‌المللی واکنش و پاسخ قاطعانه‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی نداده‌اند، البته صهیونیست‌ها بدانند که پاسخ محکم و قاطعانه را از طرف جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی بسیاری از انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و بحث انسانیت مطرح است، همه کشورها باید در مقابل این اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی بایستند و کاری کنند که باعث عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی و آتش بس در منطقه شوند و نگذارند دامنه جنگ بیش از این گسترش یابد.