اردبیل- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: بنا بر وعده قرآن کریم پیروزی نهایی از آن حزب الله خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حسنی ظهر دوشنبه در تجمع اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در تجمع ضد صهیونیستی ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: بنا بر وعده قرآن کریم پیروزی نهایی از آن حزب الله خواهد بود.

وی افزود: استکبار جهانی و رژیم اشغالگری چنین می‌پندارند که با حذف فرماندهان حزب الله و در رأس آن‌ها دبیرکل حزب الله لبنان می‌توانند حزب الله لبنان را از میان بردارند و یا تضعیف کنند، در حالی که به گفته‌ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نصرالله یک راه و مکتب است که مجاهدان دیگری جای او را پر خواهند کرد و در این اقدام پلید نیز دشمنان نخواهند توانست به اهداف خود دست یابند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل خاطرنشان کرد: هوشیاری دولتمردان در مقابله با رژیم صهیونیستی و پاسخگویی به این حمله مورد تاکید است و در این مسیر همراهی و حمایت بیش از پیش مردم با نیروهای مسلح و سپاه نیاز است.

اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در محکومیت ترور شهید «سیدحسن نصرالله» با بر پایی اجتماعی، جنایت تروریستی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

شرکت کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و بر ادامه حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان تاکید کردند و خواستار انتقام از جنایات این رژیم پست شدند.