قزوین- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: حزب الله از درون دارای استحکام و ساختاری قوی است و با شهادت «سیدحسن نصرالله» متزلزل نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر سردار سعید فرجیان زاده پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای نمایندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و در بازدید از مجموعه نمایندگی سپاه استان که در سالن جلسات شهید پرویز فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت و اقدامات شهید نصرالله نیازمند سال‌ها بررسی و تبیین است.

وی افزود: تا پیش از انتصاب حسن نصرالله به رهبری حزب الله دنیای عرب در چهار جنگ در سالهای ۱۹۴۸، ۱۹۵۷، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۲ در برابر اسرائیل شکست خورده بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: بخش‌های زیادی از کشورهای سوریه، اردن و مصر به واسطه شکست این کشورها در برابر رژیم صهیونیستی در اختیار اسرائیل بود.

وی تاکید کرد: در دوره حضور سید حسن نصرالله در حزب الله، اسرائیل در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ شکست‌های سختی را متحمل شد.

فرجیان زاده با بیان اینکه حزب الله از درون دارای استحکام و ساختاری قوی است و متزلزل نمی‌شود، ادامه داد: بدون شک این ساختار در دوره پس از نصرالله نیز با قدرت و اقتدار بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: بار اول نیست که حزب الله با چالش روبرو می‌شود بلکه پس از شهادت شهید موسوی نیز همه از آینده حزب الله می‌ترسیدند اما دیدیم که حزب الله چگونه قوی و مقتدر شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نباید شرایط امروز در مسیر ما و تبعیت از ولایت تزلزل ایجاد کند، عنوان کرد: ولایت حقیقی در تبعیت از رهبری است.