همدان ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از وصول جریمه یک میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریالی واحد صنفی عرضه کننده تجهیزات پزشکی قاچاق در ملایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر به پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق شامل ۴۳ دستگاه فشارسنج، ۲۹ دستگاه ترازو دیجیتال، ۱۲ دستگاه ماساژور، هشت دستگاه بخور و ۱۵ عدد انواع تجهیزات پزشکی به ارزش ۸۳۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان ابراز کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام نگهداری و عرضه کالا قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی اظهار کرد: واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر با قطعی شدن حکم صادره، جریمه یک میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریالی این متخلف را دریافت کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در پایان گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف کالا قاچاق از یک واحد صنفی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.