بندرعباس-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف محموله ۷۰ میلیاردی کالای قاچاق با هوشمندی و انجام کار فنی پلیس در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با کالای قاچاق، روز گذشته مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان میناب حین کنترل محور میناب به سمت بندر عباس به یک دستگاه کامیون مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران این یگان خودرو مذکور را توقیف و در بازرسی از آن یک دستگاه لیفتراک، دو دستگاه موتور خودرو تویوتا، دو قطعه لوازم راه سازی سنگین، یک دستگاه کیس کامپیوتر، هفت دستگاه دیش صفحه‌ای ماهواره‌ای، دو دستگاه برد ماهواره‌ای، پاور برد بزرگ، دو عدد باطری ذخیره سازی هوشمند، یک باند پیشرفته با متعلقات ذخیره سازی به همراه فلش ۴ گیگ ۶، یک عدد آنتن پلاستیکی، یک عدد آنتن فلزی، نوزده دستگاه وای‌فای همراه سیم کارت خور کوچک و سه دستگاه وای‌فای رومیزی کشف کردند.

سردار علی اکبر جاویدان ارزش مالی محموله کشف شده را بنا بر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۷۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان پدیده قاچاق برای استان و کشور را تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با این پدیده شوم یاری دهند.