شادگان - نماینده مردم شادگان در مجلس از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب شرب و فاضلاب این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم خنفری عصر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: جلسه خوبی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور داشتم و مسائل و مشکلات مربوط به آب شرب در دهستان دریسیه، حسینی، خنافره، بوزی، آبشار و توپچی (نهر عطیه) و فاضلاب شهری و تأمین یک دستگاه جنتکس، بیل مکانیکی و چند دستگاه پمپ آب جهت نصب در ایستگاه‌های آبشار، منصوره، دیمه، خنافره و بوزی و چند پمپ لجن کش برای فاضلاب شهرستان، طرح و مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب شرب و فاضلاب شهرستان شادگان اختصاص یافت و مقرر شد امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در روزهای آتی برای بررسی و بازدید میدانی در رابطه با همین موضوع سفری به شهرستان شادگان داشته باشند.

نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به محرومیت شهرستان شادگان، تصریح کرد: در حال حاضر، مشکل اصلی این شهرستان در بحث فاضلاب است که باید به طور اساسی حل شود.

خنفری در پایان گفت: انتظار می‌رود با روحیه جهادی و انقلابی با کار شبانه‌روزی و با تعامل و همکاری همه مسئولان در بخش‌های مختلف استان خوزستان و کشور رضایت مردم جلب شود.