ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سید حسن نصرالله در خط اول جبهه مقابله با صهیونیسم بود، گفت: این شهید مخاطرات زیادی به جان خرید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه دوشنبه در دیدار اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سرداران حوزه مقاومت به‌ویژه شهید سیدحسن نصرالله با سابقه ۳۲ ساله در خط اول مواجهه با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این شهید مخاطرات زیادی را به جان خریدند و به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: آمد و شد در زندگی طبیعی و اساس، ریشه و مقصد است و ریشه را باید حفظ کنیم، ما هیچ نگرانی نداریم و کاملاً به وعده خداوند مطمئن هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات جامعه ایثارگری بیان کرد: آنچه که برای ما مهم بوده حفظ عزت جامعه ایثارگری است و اگر می‌گوئیم برای شغلشان سهمیه‌ای درنظر گرفته شود به‌خاطر این است که به عزتشان صدمه‌ای نرسد.

این مسئول تاکید کرد: همان‌طوری که مقام رهبری فرمودند یاد شهدا و یادواره‌ها انقلاب را زنده می‌کند و جامعه ایثارگری اگر تحقیر شوند انقلاب تحقیر می‌شود از این رو مشکلاتشان باید حل شود هم کیفیت حضورشان در ادارات مهم است اینکه در شأن خود کار کنند، باید با عزت کار کرده و در متن باشند.

وی گفت: خواهان این هستیم که ایثارگران ما در وزارتخانه‌ها و ادارات تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها نمونه باشند و افتخار ما این است که در خدمت این جامعه هدف باشیم و دعای این‌ها بلاها را از این کشور که ام القرای مقاومت است دور می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی در پایان تصریح کرد: شعار وفاق ملی شعار خوبی است و از دکتر پزشکیان رئیس جمهور انتظار داریم که این شعار و سخنانشان در مراسم تحلیف عملی شود و ایشان پاسخ و جواب خوبی در پی شهادت شهید سیدحسن نصرالله داشتند.