زاهدان_ مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پی شهادت سید حسن نصرالله، تجمعی اعتراض آمیز برگزار و انزجار خود را نسبت به رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان صبح امروز سه شنبه در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی، با برپایی تجمع اعتراضی و سردادن شعارهایی به مثل «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را از جهان استکبار و مزدورانش و اقدامات ظالمانه آنها، نشان دادند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در این تجمع، در سخنانی گفت: جبهه مقاومت، به زودی انتقام جدی جنایات رژیم صهیونیستی و دولت استکباری آمریکا را خواهد گرفت و این موضوع خواسته همه مردم مسلمان جهان و خصوصاً ایران و همه آزادی خواهان دنیا است.

ابوالفضل توسلی از سید حسن نصرالله به عنوان رهبری شجاع، دلاور، بصیر، فردی مجاهد و الگوی بزرگ یاد کرد و افزود: شهادت این شهید والامقام اگرچه خسارت بزرگی هست، اما رژیم اشغالگر با عبور از خط قرمز مقاومت و مسیر مقاومت، پایان خود را تسریع بخشیده است.

وی بیان کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی و کودک کش، با این عملیات بزدلانه و به شهادت رساندن رهبران جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان، عزم ملت‌های مسلمان را برای مقابله با جنایت صورت گرفته، تقویت کرد.

توسلی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله مانند حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت تبدیل به مکتب خواهد شد، ادامه داد: مسیر حرکت انقلاب و مقاومت با شهادت افراد متوقف نمی‌شود، همان گونه که پیش‌تر هم این اتفاق رخ نداده و نهضت مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شهید سیدحسن نصرالله، مانند شهید سلیمانی تأثیرگذاری اش از خود سید حسن نصرالله بیشتر خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در ادامه این تجمع ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه قرائت شد.