قزوین-امام‌جمعه آبیک با اشاره به اینکه بدون شک رژیم جعلی صهیونیست این‌گونه نمی‌ماند و ایران در یک نقطه او را مهار می‌کند، گفت: با دستور مقام معظم رهبری دیگر سکوت جایز نیست.

حجت‌الاسلام تقی روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طول تاریخ همواره شاهد دشمنی مخالفین اسلام بوده‌ایم اما نکته که در طول تاریخ تکرار شده و ادامه‌دار نیز هست این است که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه می‌شود اگرچه این اشتباهات برای ما هزینه بر است اما در نهایت این دشمن است که اشتباه می‌کند زیرا اسلام قائل به شخص نیست که با شهادت اشخاصی از بین برود.

امام‌جمعه آبیک بیان کرد: به تعبیر امام (ره) با رفتن هر خدمتگزاری، خدمتگزار دیگر با اراده آهنین رد مسیر صحیح خود قرار می‌گیرد چنانچه با شهادت حاج قاسم نیز محور مقاومت همچنان ادامه دارد زیرا این جبهه مقاومت است که مهم است و از بین رفتنی نیست.

وی افزود: امام در تعبیر دیگری فرمودند که جنگ ۸ ساله ما آزادی فلسطین را فراهم می‌کند و ما اکنون شاهد آن بودیم که این وعده امام محقق شد و جبهه مقاومت که نهال بود با اقدامات شهید سید حسن نصرالله و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب تبدیل به یک درخت تنومند شد.

این مسئول گفت: بی‌شک دشمنان ما مجازات سخت خواهند شد اما این مجازات و انتقام سخت باید به مصلحت مسئولین تراز اول و رهبر معظم انقلاب در زمانی که این افراد صلاح می‌دانند انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مصلحت جهان اسلام و محور مقاومت را بیشتر از هرکسی مسئولین تراز انقلاب و رهبر معظم انقلاب می‌دانند، در هر زمان که این صلاحیت وجود داشت فرمان آن توسط رهبر انقلاب صادر می‌شود و دشمن به‌خوبی می‌داند که زمانی که ما صحبتی به میان می‌آوریم بی‌شک به آن عمل خواهیم کرد.

روحانی ابراز کرد: بدون شک رژیم جعلی صهیونیست این‌گونه نمی‌ماند و جمهوری اسلامی ایران در یک نقطه او را مهار می‌کند اما تعیین آن روز و تصمیم‌گیری در این حوزه در اختیار رهبر معظم انقلاب و مسئولین تراز است.

وی در پایان گفت: در شرایط کنونی که رهبر انقلاب فرمان حمایت از محور مقاومت را صادر کردند رسالت هر یک از ما در هر جایگاهی متفاوت است و سکوت در این حوزه جایز نیست و افرادی که در سطح رسانه، دانشگاه، حوزه و جایگاه‌های دیگر که تریبون در اختیار دارند باید به حمایت از محور مقاومت اقدام کرده و این اقدام خود را نه‌تنها در کلام بلکه در عمل نیز منعکس کنند.