بوشهر- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از ثبت بیش از هزار ۲۶۰ شکایت در حوزه راهداری و حمل و نقل استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۶ ماهه سال جاری پنج هزار و ۳۱۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

وی افزود: از کل تماس‌های ثبت شده با سامانه مرکز مدیریت راه‌ها، ۲۲۰ تماس با بخش گویا بوده و پنج هزار و ۹۲ تماس توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شده است.

شهریاری درباره شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۴۱ تصریح کرد: از تعداد تماس‌های ثبت شده ۲۶۹ تماس در حوزه حمل و نقل کالا، ۱۳۴ تماس در حمل و نقل مسافر و ۸۵۴ تماس در حوزه راهداری و ۳ تماس در خصوص ترانزیت بار بوده که این شکایات با ارجاع به حوزه‌های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ به صورت برخط از وضعیت ترافیکی راه‌ها، آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.