بوشهر- استاندار بوشهر گفت: روند مبارزه و جنگ حزب‌الله و محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد و متوقف نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت سید مقاومت اظهار کرد: همواره در طول تاریخ مبارزه حق علیه باطل با فراز و نشیب‌های گوناگونی مواجه بوده است.

وی با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس فرماندهان و سرداران بزرگ به شهادت رسیدند ولی مبارزه و جنگ ادامه داشت و در پایان منجر به پیروزی جبهه حق شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بر اساس وعده الهی در قرآن کریم جبهه حق در همه شرایطی پیروز است، گفت: رژیم اشغالگر قدس یک رژیم جعلی و جنایتکار است که جوهره آن قتل و عام مردم و جنایت علیه بشریت است و بدون شک این جبهه باطل نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه حزب‌الله لبنان در عرصه‌های مختلف علیه رژیم صهیونیستی اقدامات مهم و غیرقابل جبرانی انجام داده است، گفت: امروز در حالی که کمتر از ۷۲ ساعت از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان می‌گذرد همه ساختارهای حزب‌الله لبنان مجدداً سازماندهی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: هر چند شهادت سیدحسن نصرالله یک ضایعه بزرگی برای جهان اسلام محسوب می‌شود، ولی روند مبارزه و جنگ حزب‌الله و محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد و متوقف نمی‌شود.

استاندار بوشهر محور مقاومت علیه جبهه رژیم صهیونیستی را بسیار گسترده و طولانی دانست و خاطرنشان کرد: حرکت حزب‌الله و مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و پیروزی نهایی مسلمانان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان، یمن و ایران از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنند و حامی حزب‌الله لبنان هستند، تصریح کرد: جبهه مقاومت در دفاع از فلسطین و قدس شریف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و به شهادت رسیدن دبیرکل حزب‌الله لبنان خللی در این روند ایجاد نمی‌شود.