زاهدان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان از تصادف تریلی و خودروی وانت در جاده سراوان به کوهک با ۱۴ مصدوم و ۱۱ جان‌باخته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی با اعلام این خبر گفت: ساعت یک و۱۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۱۰ مهر، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه تریلی با خودرو وانت در کیلومتر ۶۵ محور سراوان به کوهک به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله باتوجه به حجم حادثه تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های جاده ایی کلپورگان و هوشک شهرستان سراوان به محل حادثه اعزام شدند، پس از ارزیابی اولیه مشخص شد این سانحه ۱۱ جانباخته و ۱۴ مصدوم دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خودروی وانت که حامل حمل اتباع خارجی با ۲۳ سرنشین بود، تعداد ۱۲ نفر همراه با دو سرنشین دستگاه تریلی در مجموع ۱۴ نفر به صورت درمان سرپایی اقدامات اولیه درمانی را از نیروهای هلال احمر دریافت کردند.

سجادی ادامه داد: متأسفانه تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان خودروی وانت نیز بر اثر این تصادف جان باخته بودند که پس از رهاسازی در یک عملیات شش ساعته، جان‌باخته‌ها تحویل عوامل انتظامی‌شدند.