زنجان- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جشن عاطفه‌ها گامی در راستای تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند و ترمیم گسست‌های موجود بین آنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی صبح سه‌شنبه در مراسم جشن عاطفه‌ها که به میزبانی هنرستان آفرینش زنجان برگزار شد، با اشاره به اهمیت انفاق در قرآن کریم، اظهار کرد: خداوند متعال در آیه ۲۷۴ سوره بقره می‌فرمایند: کسانی که مال خود را در شب و روز انفاق کنند نهان و آشکارا، آنان را نزد پروردگارشان پاداش نیکو خواهد بود و هرگز از حادثه آینده بیمناک و از امور گذشته اندوهگین نخواهند شد.

وی با اشاره به تحصیل برخی از دانش‌آموزان نیازمند در مدارس استان تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها گامی در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و ترمیم گسست‌های موجود بین آنهاست.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در این جشن با افتخار به کمک دوستان نیازمند خود می‌شتابند، اذعان کرد: در این جشن هر دانش‌آموز در حد توان خود به یاری دانش‌آموزان نیازمندمی‌شتابند تا هیچ دانش‌آموزی در طول سال با مشکل کمبود مایحتاج مواجه نباشد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه یک نفر به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات جامعه را حل کند، ادامه داد: هر کس بر اساس توانمندی و بضاعت خود می‌تواند در این مسیر کمک‌حال جامعه باشد.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله که همه ما را متأثر کرد و عطرآگین شدن فضای جامعه به عطر شهادت، متذکر شد: غده سرطانی اسرائیل امروز برای جامعه مسلمانان به یک معضل تبدیل شده و در تلاش برای ایجاد گسست و نفاق بین مسلمین است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان توضیح داد: امروز ما می‌توانیم با گرامیداشت شهدای والا مقام، تبیین راه مسیری که آنان حرکت کردند، با ذکر مصائب و مشکلات دانش‌آموزان غزه و لبنان کمک حال جبهه مقاومت باشیم و عزم جدی جامعه اسلامی ایران برای حمایت از جبهه مقاومت است.