قم- شیخ ابراهیم زکزاکی با اشاره به اینکه یزیدیان پس از شهادت امام حسین (ع) شاد بودند و جشن گرفتند، گفت: هم اکنون نیز پیروان آنها در شهادت سید حسن نصر الله جشن گرفتند که پایدار نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه در یک پیام تصویری با عرض تسلیت شهادت سید حسن نصر الله گفت: ستمگران هرگز پیروز نخواهند شد.

پیام وی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جانسوز سید حسن نصرالله را به امام زمان (عج)، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و همه محورهای مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق، جمهوری اسلامی ایران و یمن تسلیت عرض می‌کنیم. خداوند شهادتش را بپذیرد و مقامش را در زمره شهدای کربلا قرار دهد.

این خبر بدون شک خبر تلخی است. ساختمانی ویران شد و تمامی ساکنان آن در اقدامی بی‌رحمانه برای ترور سید حسن نصر الله کشته شدند که یادآور وحشیگری‌های دشمنان در کربلا بود.

ما هنوز در شوک هستیم، اما می‌دانیم که آنها به شهادت رسیده‌اند و این یک سرنوشت رشک بر انگیز است. ما در این دنیا در امتحان قرار داریم. هیچکس برای همیشه زندگی نمی‌کند. الحمد لله سید حسن نصر الله از قبل از شهادت سید عباس موسوی یعنی نزدیک به ۴۰ سال پیش مسئولیت‌هایی را بر عهده داشته است. بارها در جبهه حضور داشت و در تمام این سال‌ها به دنبال کشتن او بودند، اما خداوند او را حفظ نمود تا اینکه زمان وصال به معبودش فرا رسید.

مطمئناً روح او اکنون در آرامش قرار دارد، زیرا او بی‌وقفه تلاش کرد و رهبری مبارزه برای رهایی مسجد الاقصی و امت فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها را به عهده داشت.

دشمنان، این اقدام تروریستی را جشن گرفته‌اند، همانطور که یزیدیان پس از شهادت امام حسین (ع) در کربلا جشن گرفتند. تمسخر آنها جز ثواب کسی را زیاد نمی‌کند. و همانطور که یزیدیان در کربلا لعنت شدند، امیدواریم جشن‌های اخیر در بین دشمنان نیز به زودی به اندوه تبدیل شود.

سید حسن نصر الله روحش زنده است

سید حسن نصر الله روحش زنده است و پیوسته به تعقیب دشمنان خود ادامه خواهد داد. با خون پاک او ان شاء الله به زودی پیروزی نهایی رقم خواهد خورد.

ما به تمام امت نه فقط به مردم لبنان و فلسطین بلکه به کل محور مقاومت و به همه آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گوئیم.

آنچه در فلسطین می‌گذرد، چهره واقعی ستمگران را آشکار کرده است و ریاکاری دموکراسی غربی را هویدا می‌کند، جایی که عده کمی بدون رضایت مردم همه چیز را در دست دارند و مردم از این عوامل ظلم حمایت نمی‌کنند.

آنچه در آنجا می‌گذرد هویت واقعی عده معدودی را که به دنبال اِعمال اقتدار خود بر روی زمین و در عین حال گسترش فساد هستند، آشکار می‌کند. اقدامات آنها ان شاء الله به زودی به پایان خواهد رسید. این یک عهد ثابت است که فرجام آن در آینده محقق می‌شود. خداوند ظهور امام زمان (عج) را تعجیل فرماید و به وجود این سرطان در قلب جهان اسلام پایان دهد.

خون سید حسن نصر الله دامان دشمنانش را خواهد گرفت. ما عرض تسلیت خود را به ویژه به خانواده نزدیک سید حسن نصر الله تکرار می‌کنیم و به ایشان بشارت می‌دهیم که فرجام او با شکوه است و جز خیر در آن نمی‌بینیم. این راه اجداد ماست، راه ابااعبدالله الحسین (ع) است.

سید حسن نصرالله عمر پر برکتی داشت و بنا به گاه شماری قمری ۶۶ سال و بر اساس گاهشماری شمسی ۶۴ سال به پیروی از اجداد بزرگوارش پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی که ۶۳ سال عمر کردند زندگی کرد.

ما جز موفقیت دنیا و آخرت ان شاء الله نخواهیم داشت.

مردم جهان! می‌بینید که چگونه این دنیا به دو بخش تقسیم شده است؛ بخش ظالمان و بخش مظلومان. بین این دو انتخاب کنید که آیا در کنار ستمگرانی که به شما ظلم می‌کنند می‌ایستید یا از مبارزه برای رهایی ستمدیدگان جانبداری خواهید کرد؟ ستمگران ان شاء الله هرگز پیروز نخواهند شد.