خرم‌آباد - مردم اعم از دانشجو، دانش‌آموز، فرهنگی و... از اهمیت مقابله با غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی می‌گویند؛ سگِ هاری که منطقه را به آتش کشیده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: امروز جهان اسلام عزادار بزرگ‌مردی است که پرچم‌دار عزت و کرامت بود، شهید «سید حسن نصرالله»، عالمی مجاهد و رهبری مدیر بود که تمام عمر خود را مخلصانه و شجاعانه در خط مقدم دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه، به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و لبنان صرف کرد و در نهایت در مسیر قدس شریف به آرزوی دیرینه خود دست‌یافت و به دست جنایت‌کارترین اشرار عالم به شهادت رسید.

مردم خرم‌آباد ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی در تجمع‌های مختلف، با مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان همدردی کردند و خواستار انتقام از این رژیم اشغالگر و حامیانش شدند.

آنچه که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود پیروزی حزب‌الله است

یک استاد دانشگاه لرستان دراین‌رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بعد از اتفاق ناگواری که برای فرمانده شجاع مقاومت، شهید «سید حسن نصرالله» رخ داد، مطمئن باشید آنچه که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود پیروزی حزب‌الله است.

وی ادامه داد: علت ترس رژیم اشغالگر قدس و حامیانش از این بود که «سید حسن نصرالله» پایه‌های پوشالی آنها را بارهاوبارها به لرزه در آورد.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: مردم ایران اسلامی همواره از مردم مظلوم لبنان و فلسطین حمایت خواهند کرد.

رژیم اشغالگر قدس و این «سگ هار» را سر جای خودش خواهیم نشاند

یک دانشجوی خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: باوجود شهادت «سید حسن نصرالله» باید همچنان باید در عرصه مقاومت و سیاست‌های بین‌الملل، همان مواضع قبلی را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ما در دفاع از مردم مقتدر و مظلوم لبنان و فلسطین بر سر اصول و آرمان‌های خود باقی می‌مانیم، گفت: ما کوتاه نخواهیم آمد و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، رژیم اشغالگر قدس و این سگ هار را سر جای خودش می‌نشانیم و از بین خواهد رفت.

دانشجوی دیگر دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی فکر نکند که با این شهادت‌ها و ترورها ما از آرمان‌های خود در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان کوتاه می‌آییم.

وی ادامه داد: روزبه‌روز بر قدرت و اراده ما برای دفاع از مردم فلسطین و لبنان اضافه خواهد شد.

رژیم اشغالگر قدس آرزوی نابودی مسلمانان را با خود به گور خواهد برد

یک شهروند خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بداند که جای شهید «سید حسن نصرالله» خالی نمی‌ماند، یک رزمنده دیگری، یک مؤمن دیگری، یک انسان بزرگ دیگری جای او را خواهد گرفت.

یک شهروند خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: آمریکا حامی و پشتیبان این جنایت بزرگ صهیونیست‌ها است.

وی عنوان کرد: هدف اصلی صهیونیست‌ها نابودی مسلمانان است، اما این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

یک دانش‌آموز خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ما دانش‌آموزان ایرانی و لرستانی ما هم پشت حزب‌الله و نیروهای مقاومت هستیم.

وی ادامه داد: راه حزب‌الله و شهید «سید حسن نصرالله» همیشه ادامه دارد.

رزمندگان مقاومت بیش‌ازپیش بر دشمن صهیونیستی می‌تازند

یک فرهنگی خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ما نمی‌گذاریم قطره‌ای از خون شهید «سید حسن نصرالله» پایمال شود.

وی ادامه داد: تمام مجامع بین‌المللی و دنیا بدانند که مردم مسلمان و شیعیان جهان، حامی مردم فلسطین و لبنان هستند.

فرهنگی دیگر خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همه ملت‌های اسلامی و مسلمانان باید به مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان یاری و کمک کنند.

وی تأکید کرد: بعد از «سید حسن نصرالله»، رزمندگان مقاومت بیش‌ازپیش بر دشمن صهیونیستی می‌تازند و در آینده نزدیک پیروز خواهند شد.

همه مجامع بین‌المللی، عبد و بنده ذلیل صهیونیست هستند

این فرهنگی خرم‌آبادی، تأکید کرد: خشم مسلمانان به یاری خدا، رژیم صهیونیستی را به زباله‌دان تاریخ خواهد انداخت.

یک شهروند خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همه مجامع بین‌المللی، عبد و بنده ذلیل صهیونیست هستند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها با پول خود همه مجامع بین‌المللی و حتی سازمان مللی را خریده‌اند، پس دیگر جای بحثی نمی‌ماند، ما مسلمانان و شیعیان و اعراب اگر پشت همدیگر با بگیریم، قطعاً می‌توانیم آنها را شکست بدهیم.