هیئت آرمان انقلاب جامعه علوم پزشکی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت آرمان انقلاب جامعه علوم پزشکی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر سگ هار صهیونیستی با هدایت سرپنجه‌های خونین آمریکایی، مرتکب جنایت شدند. جنایتی نابخشودنی. اما ابلهانه ندانستند ترور نگین انگشتر مقاومت نه تنها خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه این خون به نیرویی مقدس بدل می‌شود که حلقوم این موجود نامشروع را می‌فشارد و با اراده خداوند، زمین از لوث وجود این رژیم جنایتکار پاک خواهد شد.

خون‌های پاک ریخته شده کودکان و زنان و مردان مقاوم غزه و لبنان، بهای بیداری وجدان‌های بشری در سراسر عالم گشته و امروز بر هر انسان آزاده‌ای ثابت است که تا اسرائیل از صفحه روزگار محو نشود، بشریت روی صلح نخواهد دید.

امروز این دشمن متجاوز و خبیث با تصور ضعف در سردمداران کشورهای مسلمان، افسار گسیخته و تمامی مرزهای انسانی و حتی حیوانی را درنوردیده است. ما جامعه پزشکی انقلاب اسلامی ضمن اعلام آمادگی کامل برای پیوستن به صفوف مبارزه با اسرائیل با تمام توان حرفه‌ای بلکه تمام هستی‌مان، از مسئولین شورای عالی امنیت ملی می‌خواهیم، برای تصحیح این خطای شناختی رژیم غاصب منحوس و سرکرده‌اش و نابودی کامل این باند جنایتکار با پاسخی درخور و انتقامی سخت امید این رژیم منحوس به بقای وجود نامبارکش را از بین برده و قلوب مشتعل آزادگان جهان را التیام بخشند.

اسرائیل و آمریکا باید بدانند ما سلاحمان را فقط در کنار جنازه اسرائیل بر زمین می‌گذاریم؛ ما با قاتل سردارانمان و رهبران مقاومت پدرکشتگی داریم. الا ان حزب الله هم الغالبون

هیئت آرمان انقلاب جامعه علوم پزشکی