برای اولین بار در تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی، نظامیان زن ارتش این رژیم از مرز مصر به داخل نوار غزه منتقل شدند تا کمبود نیروی انسانی در ارتش را جبران کنند و وظایف حفاظت مرزی را بر عهده گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ جعلی خود، نظامیان زن خود را از خارج از حصار مرزی نوار غزه به داخل این منطقه منتقل کرده است تا با کمبود نیروی انسانی در صفوف ارتش خود مقابله کند.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که نیاز به انتقال نیروها از مرز مصر به سمت نوار غزه ناشی از کمبود نیروی انسانی در ارتش این رژیم و فقدان نیروهای زرهی برای انجام وظایف محافظت از خط مرزی این منطقه است.

وبگاه صهیونیستی srugim گزارش داد که برای اولین بار، تانک‌های گردان «کارکال» با عبور از حصار مرزی به داخل نوار غزه وارد شده و نظامیان زن جایگزین نیروهای ذخیره‌ای شدند که به سمت شمال، به لبنان، منتقل شدند.

این وبگاه عبری افزود که با انتقال تمرکز جنگ به جبهه شمالی، نظامیان زن به نوار غزه رسیده و جایگزین نیروهای ذخیره شدند. تا کنون، تنها زنانی که در داخل نوار غزه مانور داده‌اند، بخشی از تیم‌های پشتیبانی پزشکی یا جنگی بودند و این اولین بار است که زنان به عنوان یک واحد رزمی از مرز عبور می‌کنند.

دو هفته پیش نیز یک دوره آموزشی برای نظامیان زن برای استفاده از تانک‌های پیشرفته مارک ۴ ام برگزار شد تا آماده استقرار در نوار غزه شوند. قرار بود که در این تمرین، برد کوپر، معاون ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، همراه با افسران خود و افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی شرکت کند.