اصفهان -مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: در استان اصفهان ۲۵۵ نفر از محل تبصره2بخشنامه وزیر کشور که در آزمون شرکت کرده بودند برای مشاغل تخصصی و شهرسازی شهرداری‌ها بکارگیری شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فردوسی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شهردارهای کشور در خردادماه سال‌جاری، گفت: در شهریورماه نتایج این آزمون به صورت سه برابر ظرفیت اعلام شد و پس از اینکه پذیرفته شدگان مراجعه و مدارک مورد نیاز را ارائه و کردند، نتایج مرحله نهایی در هفته گذشته توسط جهاد دانشگاهی که مجری برگزاری آزمون بود اعلام شد.

وی ادامه داد: در استان اصفهان ۲۵۵ نفر از محل تبصره دو بخشنامه وزیر کشور که در آزمون شرکت کرده بودند برای مشاغل تخصصی، فنی و شهرسازی شهرداری‌ها برگزیده شدند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان اظهار کرد: با هماهنگی مجموعه گزینش و حراست استانداری از روز اول تا پنجم مهرماه تمامی پذیرفته‌شدگان از شهرها و شهرستان‌های مختلف دعوت شدند و در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری استان مدارک نهایی اخذ و فرم‌های لازم را تکمیل کردند.

فردوسی افزود: با ارجاع این مدارک به هسته گزینش استانداری اصفهان و پس از تاییدیه نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان به صورت نیروهای قرارداد کار معین محقق خواهد شد و بخشی از مشکل اساسی شهرداری‌ها در حوزه کمبود نیروهای متخصص و کیفیت بخشی به روند فعالیت منابع انسانی در شهرداری‌های استان مرتفع خواهد شد.