بوشهر- سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی طرح‌نامه «حرکت مردمی مساجد با نام آغاز نصرالله» در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: طرح «آغاز نصرالله» برای انجام کنش‌های مساجد در این ایام تهیه و تدوین شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این طرح مساجد در لبیک به فرامین ولی امر جامعه در حمایت از جبهه مقاومت و مخصوصاً حزب الله لبنان در سازماندهی محله‌ای از طریق اطلاع رسانی عمومی و انتخاب موضوع فعالیت خود ایفای نقش می‌کنند.

وی جمع‌آوری کمک‌های مالی، تولید محصولات فرهنگی و بازنشر و پشتیبانی از محتواهای منتشر شده در فضای مجازی با محوریت مقاومت، صحبت با مردم و توجیه کردن آنها درباره ایده مقاومت و لزوم ماندن پای کار بودن، ایجاد صفحه و گروه در فضای مجازی با محوریت تبیین مقاومت، اهدای خون جهت مداوای مجروحین و تبیین تاریخچه مقاومت در قالب‌های مختلف برای نوجوانان و جوانان را از مهمترین عنوان‌های پیشنهادی کنش‌های حمایت از حزب الله و محور مقاومت در این طرح برشمرد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده افزود: در همین راستا اقداماتی از قبیل؛ نوشتن داستان و روایت درباره شهدای مقاومت و موضوعات مرتبط، شرکت در مراسم دعا و نذر و ختم‌های مختلف، برگزاری مراسم‌های عزاداری برای شهدای لبنان و فلسطین و تبیین آن و طراحی دکور و یادمان در بخشی از محله هم به عنوان اقدامات جانبی پیشنهاد می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، رسانه، پشتیبانی را به عنوان کمیته‌هایی که در مساجد تشکیل خواهد شد عنوان کرد.

وی در خاتمه سخنان خود ارائه محتوای تبیینی، تولید محصولات، اشتراک‌گذاری محصولات تولید شده دیگران، به اشتراک گذاشتن فعالیت خلاقانه و ایده‌های موفق، انعکاس فعالیت‌های قوی در رسانه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و معرفی مساجد داوطلب را از اقدامات و پشتیبانی‌های ستادی از این پویش عنوان کرد.