ساری- روای سیره شهدا و دفاع مقدس گفت: خون شهید سید حسن نصرالله مانند حاج قاسم و جبهه مقاومت فتح عظیم در پی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یکتا بعداز ظهر سه‌شنبه در اجلاسیه «موضوع پایان نامه؛ پرواز» اجتماع بزرگ دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر استان مازندران که در آستانه دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران در سالن ورزشی شهید سلیمانی ساری برگزار شد با بیان اینکه امام خمینی همه معادلات دشمنان را به هم ریخت، افزود: باید این حماسه برای نسل‌های مختلف دهه شصتی‌ها، دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها بازگو شود.

یکتا با بیان اینکه این نهضت از نهضت کربلا و امام حسینی ریشه گرفته است، گفت: منافقین ۱۷ هزار نفر از بهترین‌های ما را به شهادت رساند و این مکتب، مکتب خون است،

این راوی دفاع مقدس با اظهار اینکه در شهادت‌ها حکمتی نهفته است، به شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: در این شهادت‌ها حکمتی است چراکه مکتب، مکتب شهادت است.

این راوی سیره شهدا به نقش رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: به فرموده امام ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم و امروز شاهد ظهور حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق هستیم و فتح‌های بزرگ در پیش رو داریم.

یکتا با عنوان اینکه شهادت حاج قاسم عشق به شهادت را در دل‌های دلداده‌های انقلاب اسلامی کاشت، به وقایع اخیر در منطقه و بویژه لبنان اشاره کرد و آن را نشانه‌های آخرالزمان دانست.

این راوی سیره شهدا خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام جهاد کرده و شما دانشجویان امروز پرچمداری کنید چراکه خون سید حسن نصرالله مثل حاج قاسم و فرماندهان جبهه مقاومت و شهدای سپاه، فتح عظیم دارد.