رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: خون پاک شهید نصرالله نویدبخش تحقق وعده الهی در پیروزی نهایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با حضور در دفتر نمایندگی حزب‌الله لبنان در تهران و دیدار با نماینده جنبش حزب‌الله لبنان در ایران، شهادت شهید سرافراز سیدحسن نصرالله، دبیرکل مجاهد و شجاع حزب‌الله لبنان را به دولت و مردم لبنان، به‌ویژه مسئولان و رزمندگان مقاومت حزب‌الله، تسلیت و تبریک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور با محکوم کردن شدید این جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم جنایتکار اسرائیل با ارتکاب این‌گونه اقدامات تروریستی و ترور رهبران مقاومت، نه‌تنها به اهداف پلید خود در منطقه و فلسطین نخواهد رسید، بلکه خون پاک شهید نصرالله و دیگر شهدای مقاومت، نویدبخش تحقق وعده الهی در پیروزی نهایی مجاهدان راه خدا بر ستمگران خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این جنایت و شهادت دبیرکل حزب‌الله، همانند شهادت سیدعباس موسوی، نه‌تنها حزب‌الله را تضعیف نخواهد کرد، بلکه به برکت خون شهید نصرالله، درخت تنومند مقاومت، قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته خواهد شد و پیروزی نهایی از آن ملت‌های منطقه و مقاومت خواهد بود.

وی افزود: به‌محض اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله، مردم سراسر کشور به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجتماعات پرشور و باشکوه شرکت کردند و این حضور گسترده با هدف ابراز حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی بود. مراسم بزرگداشت این شهید در سراسر کشور همچنان ادامه دارد و مردم ایران بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم ددمنش و دیوسیرت صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.