کرج- مدیرکل کمیته البرز گفت: پویش شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا البرزی با تشریح جزئیات برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها گفت: با توجه به کمک به آموزش، تربیت و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان، همه ساله در آستانه شروع سال تحصیلی، پویش ملی «جشن عاطفه‌ها» را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل همزمانی با شهادت سید حسن نصرالله، امسال پویش جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار می‌شود، اظهار کرد: پویش ملی شور عاطفه‌ها برای ترویج فرهنگ انفاق و احسان، کمک به علم‌آموزی فرزندان ایران‌زمین، تأمین نیازهای دانش‌آموزان با مشارکت مردم و خیران و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم برای تحصیل جوانان نیازمند، برگزار می‌شود.

البرزی تاکید کرد: بازه زمانی اجرای پویش ملی شور عاطفه‌ها امسال از ۱۵ مردادماه تا ۱۵ مهرماه در نظر گرفته شده است؛ این پویش در معابر شهری از هفته سوم شهریورماه، در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور در جمعه آخر شهریورماه، در مدارس برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز در خصوص مکان‌هایی که برای دریافت کمک به پویش ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی شده است نیز بیان کرد: دفاتر اداره کمیته امداد در سراسر کشور، مراکز نیکوکاری و مدارس از اماکنی هستند که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

وی با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ملی شور عاطفه‌ها تصریح کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ واریز کنند. خیرین و نیکوکاران همچنین می‌توانند با کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* و کمک‌های خود را در پویش شور عاطفه‌ها اهداء کنند.

گفتنی است شور عاطفه امسال با حضور ۵۳۰ هزار دانش آموز البرزی در بیش از ۲ هزار مدرسه سراسر استان برگزار می‌شود.