رشت- مدیرکل امداد گیلان از تحت پوشش بودن ۲۰ هزار دانش آموز این استان خبر داد و گفت: تعداد ۶۵۰ نخبه گیلانی تحت پوشش کمیته امداد پرورش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی جلالی پور ظهر سه شنبه در همایش شور عاطفه‌ها در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت اظهار کرد: نگاه خیرخواهی که برای کمک به دانش آموزان محروم در گیلان وجود دارد، قابل تحسین است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از وجود افزون بر ۲۰ هزار دانش آموز باکرامت تحت پوشش این سازمان خبر داد و بیان کرد: با کمک خیرین و مشارکت آموزش و پرورش و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت بیش از ۱۲ هزار بسته تحصیلی در گیلان تهیه شد.

جلالی پور از تحت پوشش حدود ۱۳۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در گیلان خبر داد و اضافه کرد: بر اساس داده‌های آماری، بیش از ۲۲۴ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند که از این تعداد، ۱۱۲ هزار نفر سالمند بوده و ۶۵ هزار نفر آن سرپرست خانوار هستند.

به گفته وی بیش از ۱۴۰۰ دانشجو تحت پوشش امداد امام خمینی (ره) گیلان هستند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از رویش و پرورش ۶۵۰ نخبه تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد و بیان کرد: ثمره خیرخواهی و نگاه نوع دوستانه مردم و خیرین کشف و پرورش استعدادهای درخشان است.

تعداد ۱۲ هزار بسته تحصیلی با مشارکت کمیته امداد، آموزش و پرورش و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت تهیه و توزیع شد.