شاهرود- تجمع مردم شاهرود برای دفاع از مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین و لبنان و همچنین محکومیت جنایت اخیر اسرائیل در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود اعلام کرده که اجتماع بزرگ مردم شهرستان در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه یازدهم مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ در مقابل ساعت گل در خیابان ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و مردم متدین و خداجوی شهرستان شاهرود با حضور در آن جنایت اخیر اسرائیل را محکوم می‌کنند.

این اجتماع همچنین با هدف حمایت از مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین، غزه و همچنین لبنان و در حمایت از رزمندگان محور مقاومت برگزار خواهد شد و آحاد مردم در آن حضور پیدا می‌کنند. در کنار محکومیت جنایت‌های اسرائیل به خصوص حمله به لبنان و غزه، همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه یاد شهید سردار نیلفروشان هم گرامی داشته خواهد شد.

مردم شاهرود یکشنبه همین هفته نیز تجمع بزرگ و پرشوری را علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی برگزار کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار شکستن سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت‌های اسرائیل شدند.