اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رهبران و سیاستمداران کشورهای اسلامی در حمایت از لبنان، فلسطین مظلوم و جبهه مقاومت به پاخیزند و در برابر جنایتکاران بایستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعدازظهر سه شنبه در آئین بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله که با حضور دانشجویان لبنانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، افزود: سید حسن نصرالله، سرمایه بزرگی برای مردم لبنان، جبهه مقاومت، تمام آزادی‌خواهان عالم و ملت‌های مستضعف بوده و خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه کشور فلسطین باید به عنوان کشور مستقل شناخته شود گفت: تمام دنیا می‌گویند کشور فلسطین باید به رسمیت شناخته شود اما اسرائیلی‌ها با پشتیبانی آمریکا، کشورهای ایران، لبنان و تمام دنیا را تهدید می‌کنند و با بمب‌های خود فرماندهان حزب الله را به شهادت می‌رسانند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران، راه اهل بیت (ع) و شهدای اسلام را ادامه می‌دهند، گفت: راه امام حسین (ع) تداوم دارد و جریان علوی و حسینی تا ابد خاموش نخواهد شد.

وی اضافه کرد: اسرائیل بر خلاف همه قوانین اخلاقی، دینی، انسانی و حقوق بشر دست به جنایت می‌زند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدای واقعه تروریستی لبنان، مردان بزرگ، تاریخ ساز و نقش آفرینی بودند که مایه عزت، شرف و سربلندی جهان اسلام هستند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه باید از خون شهدای اسلام دفاع کنیم اظهار کرد: اسرائیلی‌ها خیال می‌کردند ظرف یک ماه، غزه را در دست می‌گیرند اما در طول یکسال هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه باید راه سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت را با قدرت، شجاعت و بدون ترس و دلهره ادامه دهیم، تصریح کرد: رهبران و سیاستمداران کشورهای اسلامی باید به پا خیزند و از لبنان و فلسطین مظلوم حمایت کنند و در برابر جنایتکاران بایستند.