گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: رویداد شهرستانی «نوآوین» با حضور دانش آموزان در سالن اجتماعات فرهنگی مدرسه شهید تیموری شهرستان گناوه برگزار شد.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نشست و رویداد با حضور بیش از ۷۰ نفر از دانش آموزان نمونه و فعال فرهنگی مدارس شهرستان گناوه در دبیرستان شهید تیموری این شهر و با حضور دکتر عبدالله رئیسی و حجت الاسلام دستغیبی از اساتید و کارشناسان استانی با استقبال خوبی همراه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: این طرح و رویداد به یاد سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی که در رسانه فعالیت چشمگیری داشتند و با قلم خود، روایتگری و ایجاد فضای معنوی جبهه و جنگ و برنامه‌های مستند فاخر که از خود به یادگار گذاشتند در شهرستان گناوه برگزار شد.

وی گفت: در این دوره دانش آموزان با نحوه کار جهت استفاده از رسانه و فضای مجازی و گفتگوی مقاومت آشنا شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: این رویداد به همت بنیاد ملی نوجوانان همزمان با سراسر کشور به عنوان رویداد شهرستانی و مرحله اول در مدرسه شهید تیموری انجام و دانش آموزان پس از انجام مراحل و تکمیل بوم‌های فرهنگی این رویداد به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: در بخش دیگر این رویداد ملی پاسخ به شبهات و گفتگوی مقاومت توسط اساتید اجرا شد.

وی با بیان اینکه اهداف این رویداد در مرحله شهرستانی استعداد یابی دانش آموزان متوسطه اول و دوم جهت کار با فضای رسانه است، گفت: این دوره شامل پنج بخش شناخت نخبگان و افراد مستعد هر شهرستان، فعال سازی، توانمندسازی افراد مستعد و انتشار آثار آنها، تشکیل گروه‌های مردمی شهرستانی و شبکه ملی کنشگران، راهبری نوجوانان در چالش‌های اجتماعی و معرفی تشکل نوآوین استانی و ملی به نوجوانان است.

وی یادآور شد: این رویداد مراحل مهارتی و گفتمانی را به دانش آموزان یاد می‌دهد.