کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای تاکید کرد: دستاورد و پیروزی نهایی با مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه‌ای تاکید کرد: دستاورد و پیروزی نهایی با مقاومت است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَلَا تَحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَموَتَا بَلأَحیَاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ (آل‌عمران ۱۶۹)
اعلان خبر شهادت مجاهد بزرگ و طلایه‌دار جبهه گسترده و پرمجاهد محور مقاومت، سید حسن نصرالله که برای بیش از یک دهه نفر اول لیست ترور صهیونیستی بود، موجی از تأثر و تأسف در جهان اسلام برانگیخت. او مردی شجاع، مدبر با اراده‌ای پولادین بود که نامش لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌انداخت و در عین‌حال مایه قوت قلب مجاهدان بود.

با خاک یکسان کردن بخش بزرگی از یک شهر بین‌المللی و کشتار دسته‌جمعی زن و کودک با بیش از ۸۵ تن بمب‌های پرقدرت و سنگرشکن آمریکایی، صرفاً برای حذف تروریستی یک نفر، قبل از هر چیز نشانگر میزان ترس دشمن از اوست. همچنان‌که رئیس‌جمهور بزرگترین قدرت جهانی برای حذف سردار سلیمانی، ننگ ترور را به‌جان خرید. درواقع شهید سیدحسن نصرالله و سردار سلیمانی دو فرمانده عالی‌رتبه مکتب مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) و دو بازوی توانمند محور مقاومت بودند که آمریکا و رژیم صهیونیستی با خیال باطل محو محور مقاومت، سال‌ها بود که ترور آن‌ها را به هر وسیله ممکن در دستور کار قرار داده بود. ترور این فرمانده استراتژیست، کار کوچکی نبود و به همین دلیل نمی‌خواهیم کار دشمن را کوچک بشماریم.

می‌دانیم هر مجاهدی که قدم در راه جهاد می‌گذارد، آرزویی جز شهادت و تقدیری جز شهادت ندارد، اینکه چرا هیچ سازمان جهادی، با شهادت فرماندهان و مجاهدانش، نه تنها فرو نمی‌پاشد، بلکه قوی‌تر از پیش به جهاد مقدس خود ادامه می‌دهد، ریشه در همین سرّ بزرگ دارد.

رژیم جنایتکار صهیونیستی و آمریکا که این رژیم ضدبشری را به خطرناک‌ترین سلاح‌ها مجهز کرده، می‌توانند محاسبات خود را از این ترورهای وحشیانه داشته باشند، اما دستاورد نهایی با محور مقاومت است که تجربه‌ای هرچند پربها، بر تجارب آن افزوده و نابودی اشغالگران حتمی‌تر خواهد شد. بنابراین تردیدی نداریم که ترور و حذف مظلومانه نصرالله ما، که در عین مظلومیت خواب و قرار از چشمان ظالمان ربوده بود، نتیجه عکس خواهد داد، زیرا حزب الله لبنان، سازمانی مستحکم، ساختارمند، حرفه‌ای و تشکیلات‌محور است که حذف هر شخصی از ارکان آن در هر رده‌ای که باشد، باعث فروپاشی تشکیلات نخواهد شد، دشمنان بدانند اگرچه موفق شدند.

سیدحسن نصرالله را از ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان بگیرند، اما حزب‌الله به‌عنوان یادگار شهیدان، همیشه پابرجاست.

نکته بسیار مهمی که همه دوستداران جبهه حق باید به آن توجه کنند، این است که رژیم نامشروع صهیونیستی و شریک‌های جرم او، تلاش خواهند کرد تا از این ترور ناجوانمردانه، پیروزی بزرگی برای خود و شکست بزرگی برای محور مقاومت درست کرده و عرصه جنگ روانی را بر پویندگان راه مقاومت تنگ کنند. بنابراین امروز، در عین اینکه به بزرگی این فقدان اعتراف می‌کنیم، اما همگی وظیفه داریم که با پشتیبانی قاطع از مقاومت اسلامی، پیروزی در جنگ روانی را از آن خود کنیم و به سهم خود اجازه ندهیم آتش پرحجم رسانه‌های دشمن، گام‌های استوار رزمندگانمان را سست کند.

در پایان فقدان فرمانده بزرگ اسلام شهید سیدحسن نصرالله و جانشین سپاه همیشه پیروز قدس سردار عباس نیلفروشان و همه شهیدان لبنانی را محضر مبارک ولی‌عصر (عجّ) و نایب برحقش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) و ملت‌های اسلامی، بویژه ملت‌های دوست و برادر: ایران، لبنان و فلسطین، تبریک و تسلیت عرض کرده و بر عهد خود با آرمان قدس تاکید می‌کنیم.

به امید آزادی قدس شریف


محمدحسن اختری
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری