بسیجیان شهرداری تهران با صدور پیامی اعلام کردند: سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در تحقق آن نقشی محوری و اساسی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیجیان شهرداری تهران با صدور پیامی از سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در اجرای عملیات وعده صادق ۲ تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است

سردار گرانقدر و مجاهد، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر حسین سلامی؛
پس از سلام و تحیت؛ به شکرانه نعمت ولایت و وجود فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیشانی شکر بر آستان الهی می‌ساییم.

بدون تردید موشک‌باران موفق و حمله قاطعانه سپاه پاسداران به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق ۲، موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.

ما بسیجیان شهرداری تهران ضمن تقدیر از فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم؛ ایران امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در تحقق آن نقشی محوری و اساسی دارد. اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری دام الله ظله است.

گردان‌های الی بیت‌المقدس و کوثر بسیج شهرداری تهران آمادگی همه جانبه خود را برای نصرت جبهه مقاومت و اعزام به جبهه‌های نبرد با رژیم صهیونی اعلام می‌دارد*؛ امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه- و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی گردد، ان‌شاءالله.

بسیجیان شهرداری تهران