ساری- آسمان مازندران و سرزمین علویان به وقت موشک باران حیفا و تل آویو، ستاره باران بود و مردم دیار باغ و شالی تا سحر به شادمانی پرداختند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: دیشب و بعد از مدت‌ها از آن همه داغی که بر دل مردمان عالم در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و لبنان نشسته بود، شهاب باران آسمان حیفا و تل آویو التیامی بر زخم‌های کهنه بود.

مردم شهرهای مختلف مازندران پس از حمله موشکی سپاه به مقررهای رژیم غاصب اسرائیل با حضور در خیابان‌ها و برپایی جشن‌های خیابانی، راه اندازی کارناوال‌ها به ابراز احساسات پرداختند تا در این جشن و حماسه ملی شریک باشند.

تکرار داستان ابرهه و ابابیل

میدان امام ساری دیشب مملو از حضور مردمی بود که خود را به این منطقه رسانده بودند تا در جشن ایران شرکت کردند و از این غرور ملی ابراز شعف داشته باشند، مادری که همراه فرزندش در جمع مردم حضور داشت، می‌گوید: به همراه پسرم به اینجا آمدم تا داستان ابرهه و ابابیل را برای فرزندم بازگو کنم.

وی که خود را حمیدی معرفی کرد، در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امشب فرزندان ملت در سپاه همیشه پیروز قلب مستضعفان عالم و محرومان جهان را شاد کردند و سیلی سختی به گوش نتانیاهو و حامیانش زدند.

این مادر ساروی ادامه داد: امشب بیش از همه کودکان مظلوم و آواره فلسطینی که پدر، مادر و اعضای خانواده خود را براثر جنایات رژیم کودک کش از دست داده‌اند، شادمان هستند.

شهرهای دیگر مازندران نیز شاهد حضور مردمی است که به صورت خودجوش به خیابان‌ها، تکایا و اماکن مذهبی رفته بودند تا از عملیات موشکی سپاه و اقتدار ایران اسلامی حمایت کنند.

در شهر قائمشهر و در میدان ولیعصر و جانبازان، جشن‌های مردمی برپا شده است. همه قشرها حضور دارند از دهه نودی ها تا پا به سن گذاشته‌ها. آنان آمده بودند تا در جشن انتقام شهدای مقاومت از جمله شهید سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله شرکت کنند و فریاد الله اکبر و لبیک یا نصرالله را طنین انداز کرده بودند.

یک شهروند قائمشهری با بیان اینکه موشک‌های بالستیک ایران اسلامی از گنبد آهنین عبور کرد و شهاب باران را در آسمان تل آویو ایجاد کرد، افزود: این قدرت و اقتدار ملی است و اسرائیل و حامیان نادانش بدانند که ملت ایران هیچگاه از مقاومت دست نمی‌کشد.

این قدرت و اقتدار ملی است و اسرائیل و حامیان نادانش بدانند که ملت ایران هیچگاه از مقاومت دست نمی‌کشد.

نوای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در آسمان قائمشهر و مازندران طنین انداز شده است و مردم نیز به صحنه و میدان آمدند تا پشتیبان و حامی فرزندان ملت در سپاه و ارتش باشند.

یک شهروند بهشهر با تقدیر از اقدام موشکی سپاه پاسداران گفت: اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار بداند که ملت ایران همواره منتظر این انتقام سخت و پاسخ کوبنده بود.

تشکر از سپاه

علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر یاداور شد: حمله موشکی و موشک باران اسرائیل پاسخی محکم به قلب‌های اندوهگین مردم و ملت‌های ستمدیده بوده است و از سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم.

اقدام متقدرانه سپاه پاسداران وحدت و انسجام ملی را تقویت کرد و جمعی از مردم مازندران با اشاره به این مساله و تشکر از جمله موشکی به اسرائیل آن را نشانه اقتدار و وحدت ملی برشمردند.

یک فرهنگی مازندرانی با تقدیر از سپاه پاسداران افزود: این حمله موشکی دل مردم ایران و غزه را شاد کرد و ملت منتظر بود تا این عملیات را انجام دهند.

موسوی با اظهار اینکه ملت ایران و جبهه مقاومت با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهند، گفت: قطعاً پاسخ اسرائیل با انتقام کوبنده‌تر از سوی ایران اسلامی مواجه خواهد شد و بهتر است آنان اشتباهات را تکرار نکنند.

آسمان شهر نوشهر نیز همزمان با موشک باران اسرائیل، ستاره باران شد و شهروندان با تجمع و حضور در مقابل مسجد جامع شهر با سردادن شعارهایی «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد»، «حسین حسین شعار ما است، شهادت افتخار ماست» اقدام و حمله موشکی سپاه پاسداران را جشن گرفتند.

مراسم‌ها و جشن‌های مردمی برای حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل امروز نیز در مناطق مختلف استان مازندران ادامه می‌یابد و قرار است آئین‌های گرامیداشت شهدای مقاومت و سید حسن نصرالله در گوشه و کنار دیار علویان برپا شود.

دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی نیز با صدور بیانیه‌های مختلف ضمن اعلام حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل، شهاب باران آسمان تل آویو را نشانه قدرت و اقتدار ایران اسلامی برشمردند.