اردبیل- مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «گلستان جهاد» پس از بررسی پاسخ‌های شرکت‌کنندگان مشخص شدند.

مهران محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی به ابتکار انتشارات معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل مسابقه فرهنگی «گلستان جهاد» با هدف آشنایی با این نهاد انقلابی به صورت پیامکی برای علاقمندان برگزار شد و پس از بررسی پاسخ‌های شرکت کنندگان، ۱۰ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی مشخص شدند.

وی افزود: متن این مسابقه از طریق ارسال به دستگاه‌های اجرایی و اطلاعیه‌های رسانه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری در اختیار عموم مردم قرار گرفت که شامل ۷ سوال درباره جهاد دانشگاهی و خدمات واحد اردبیل بود.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این مسابقه، ۵۸۵ نفر پاسخ‌های خود را به صورت یک عدد ۷ رقمی به سامانه پیام کوتاه ارسال کردند که تعدادی شامل سایر استان‌های کشور بودند و برگزیدگان نهایی از بین ۱۹۵ نفر که به همه سوالات پاسخ درست داده بودند، بر اساس قرعه به صورت اتفاقی تعیین شدند.

محمدی با قدردانی از شرکت کنندگان در مسابقه گلستان جهاد، تصریح کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان در آینده نزدیک در جهاد دانشگاهی استان اردبیل برگزار و جوایز برندگان سایر شهرستان‌ها نیز ارسال خواهد شد.

وی افزود: در بخش عمومی این مسابقه «علی اقوامی مقدم» از اداره کل بهزیستی استان اردبیل، «سلوا بهزاد» از مدرسه شهید رنجبر بیله‌سوار، «زهرا شادابی» و «فرشید وثوقی» از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، «رضا مرادی» از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، «مهدیه کاظم پور» از دانشگاه خوارزمی و «مینا بدایتی» از شرکت گاز استان اردبیل برگزیده این مسابقه بودند.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی ادامه داد: همچنین در بخش همکاران جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز «مریم خروشی» و «سیده صغری جوادی» و «ابراهیم عزیززاده» جز برگزیدگان این مسابقه بودند.

محمدی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان اردبیل را به عنوان فرصتی ارزشمند برای اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: تنوع مراکز و تعدد حوزه‌های مختلف موجود در این نهاد می‌تواند بستری ارزشمند برای مردم به منظور بهره برداری از خدمات ارزشمند فرهنگی، آموزشی، مهارتی، اشتغال و کارآفرینی، پژوهشی و سلامت باشد.