بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با قدردانی از عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح در تنبیه رژیم صهیونیستی، گفت: عملیات «وعده صادق ۲» دل ملت ایران را شاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح چهارشنبه در رزمایش اهدای ۱۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری مددجویان اظهار کرد: شهادت دبیرکل محترم حزب‌الله شهید ملت ایران را آزرده خاطر کرد اما با دلاورمردی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه قهرمان و ارتش دلاور حماسه‌ای جدید خلق شد و دل مردم عزیز ایران شاد شد.

وی افزود: عملیات وعده صادق ۲ از جهات بسیاری با عملیات پیشین متفاوت بود چنانچه به تعبیر سردار حاجی‌زاده در عملیات وعده صادق ۱، نیروهای مسلح یک رزمایش برگزار کردند هر چند که موشک‌ها به اهداف حقیقی اصابت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تأکید کرد: هنوز تمام ابعاد عملیات وعده صادق ۲ برای مردم بازگو نشده است و در این عملیات ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت خورد به هیچ وجه قابل قیاس با هیچ عملیاتی نیست چرا که رژیم اشغالگر تلفات سنگینی دریافت کرده است و بخشی از پیشرفته‌ترین تجهیزات و هواپیماهای رژیم صهیونیستی از بین رفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تاکید کرد: در عملیات وعده صادق ۲، مجموعه‌های امنیتی موساد ضربات سنگینی را متحمل شدند و لانه‌های توطئه و جاسوسی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد هستیم که دل همه مردم ایران شاد است؛ وقتی کسی شادی ایجاد می‌کند این شادی به بقیه نیز سرایت می‌کند و از این بابت امروز با همکاری و همیاری شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس اقلام ضروری جمعی از خانواده‌های نیازمند استان هرمزگان تأمین شود.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: امیدواریم همه صنایع دولتی و خصوصی در استان هرمزگان در بخش مسوولیت‌های اجتماعی به شکل فعال‌تری ظاهر شوند تا بتوانیم مشکلات استان را به حداقل برسانیم.