تبریز- مدیرکل دفتر طرح های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۲۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف کشور توسط بنیاد مسکن وارد فاز اجرای شده و ساخت آن شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی در مراسم افتتاحیه دوره بررسی آمار و عملکرد استان‌ها و مرور بخشنامه‌ها و طرح‌های آماده سازی نهضت ملی مسکن در تبریز از تحویل ۸ هزار و ۹۰۸ واحد تاکنون و آمادگی برای تحویل ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در صورت مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز تا دو ماه آینده به متقاضیان خبر داد.

او همچنین با اشاره به حضور ۳۱ کارشناس مسئول طرح‌های ملی مسکن در این دوره آموزشی گفت: برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی برای کارکنان بنیاد می‌تواند موجب به‌روز رسانی اطلاعات کارشناس مسئولان و کارایی بیشتر آنها شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز گفت: بنیاد مسکن فارغ از جناح بندی‌های سیاسی، یار و یاور همه دولت‌ها بوده و از مقبولیت بالایی در بین مردم برخوردار است. حجت اله سروری افزود: مردم، نیروها و کارشناسان بنیاد مسکن را امین و مشاور خود می‌دانند و طرح‌هایی که توسط بنیاد اجرا می‌شود با مشارکت بالای مردم همراه است.

در ادامه این مراسم نیز صادقی رئیس دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن با ارائه گزارشی از عملکرد دفتر آموزش گفت: رویکرد جدیدی که ما در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی دنبال می‌کنیم، برگزاری دوره‌هایی متناسب با پیشرفت و تکنولوژی است.

در این دوره آموزشی دو روزه که به میزبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در شهر تبریز و با تدریس دکتر کوروش فتحی در حال برگزاری است، کارشناس مسئولان طرح‌های ملی مسکن استان‌های مختلف کشور با جدیدترین روش‌ها و بخشنامه‌ها در حوزه تخصصی خود آشنا می‌شوند.