وزیر ورزش و جوانان گفت: با یک انباشتگی در بحث نگهداری ورزشگاه مواجه بودیم که در ۴۰ روز گذشته یک کار جدیدی را آغاز کردیم و آن را به پایان خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دیشب اثبات کردیم که گنبد آهنین آنها آبکشی بیش نیست.

وی در خصوص ورزشگاه‌ها گفت: با یک انباشتگی در بحث نگهداری ورزشگاه مواجه بودیم. در ۴۰ روز گذشته یک کار جدیدی را آغاز کردیم و آن را به پایان خواهیم رساند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد کرد: در مورد ورزشگاه آزادی هم به سرعت و به صورت سه شیف کار می‌کنیم و ان‌شالله تا پایان پاییز ورزشگاه آزادی در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دنیا مالی تاکید کرد: در بحث استان‌ها هم به لیگ برتر و هم به لیگ دسته یک توجه داریم. طی توافقی که با وزیر کشور داشتیم استاندارها را مسئول نظارت و تامین منابع لازم برای ورزشگاه‌هایی که در آن لیگ برتر و دسته می‌شود کردیم و آنها مسئول بازسازی و آماده‌سازی ورزشگاه‌ها خواهند بود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص وام ازدواج و اشتغال جوانان نیز گفت: در مورد وام ازدواج و اشتغال نشست‌هایی با رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی داشتیم و سامانه مربوطه باز شده و ان‌شالله به زودی وام‌های ازدواج و اشتغال را پرداخت خواهیم کرد.