نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات دقیق و قهرمانانه خود انتقام بسیاری از جنایات رژیم صهیونی را گرفتند و کام مردم ایران را شاد کردند.

خبرگزاری مهر، گروه سیاست: شب گذشته (سه‌شنبه ۱۰ مهر ماه)، جمهوری اسلامی ایران به نقض حاکمیت کشورمان و ترور فرماندهان مقاومت از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ موشکی مقتدرانه‌ای داد.

محسن پیرهادی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی تحت عنوان «انتقام‌گیری قهرمانانه با عملیات دفاعی تمام عیار»، به ابعاد مختلف این عملیات غرورآفرین پرداخت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«عملیات مقتدرانه دیشب ایران که آژیر خطر در سرتاسر تل آویو را به صدا در آورد، دفاعی تمام عیار، مشروع و مبتنی بر حقوق بین‌المللی است. گستردگی و جدیت این عملیات باید به عنوان هشداری برای توقف اسرائیل در نظر گرفته و خاتمه‌ای شود بر جنگ گسترده‌ای که رژیم صهیونی در غزه و لبنان برپا کرده است.

هشداری که آمریکا و همدستان غربی‌اش باید آن را دریافت کنند و اسرائیل آتش افروز را وادار به عقب نشینی و آتش بس در غزه و بیروت کنند تا منطقه به‌سمت آرامش پیش برود.

نهادها و سازمان‌های بین‌المللی در تحلیل و واکنش به عملیات دفاعی ایران باید در نظر داشته باشند که رژیم صهیونی در هفته‌های اخیر با حمایت آمریکا و حتی چراغ سبز آمریکایی‌ها، جنایات خود را به نحو بی‌سابقه‌ای افزایش داد و قتل عامی را علیه مردم بی پناه غزه و لبنان کلید زد.

در این میان اقدام به ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک تهران، ماجرای تروریستی پیجرها و حوادث سریالی و تلخ آن در لبنان و در نهایت شهادت سیدحسن نصرالله و همچنین سردار شهید عباس نیلفروشان جنایات متوالی و غیرقابل اغماضی علیه ایران بودند که وضعیت غیر قابل تحملی را پیش روی کشورمان قرار داد و چاره‌ای جز عملیات دفاعی برای ایران باقی نگذاشت.

در چنین فضایی و بر اساس حقوق بین‌المللی و حق دفاع مشروع، شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به طور مشخص و قابل تحسین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با عملیات دقیق و قهرمانانه خود انتقام بسیاری از جنایات رژیم صهیونی را گرفتند و کام مردم ایران را شاد کردند.

دو عملیات دفاعی ایران طی ۶ ماه علیه اقدامات تروریستی اسرائیل در ایران گواهی بر سطح بالای قدرت دفاعی ایران است و گویای این است که اگر رژیم کوک کش و تروریستی صهیونی مکرر بر فتنه انگیزی و تهاجماتش علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ادامه دهد، چاره‌ای جز اقدام متقابل برای ایران باقی نخواهد گذاشت. رژیم صهیونی که هویتش با تهاجم و غصب سرزمینی گره خورده است، باید هرچه زودتر به جنایاتش در منطقه خاتمه دهد.»