بیرجند_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تولید محتوای مناسب برای بیان روایت اول در فضای حقیقی و مجازی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح چهارشنبه در همایش راه نصرالله که با هدف تبیین خط سید مقاومت و با حضور ائمه جماعات ادارات، مساجد و سر شبکه‌های تبلیغی برگزار شد، گفت: مهم‌ترین کار دشمن در جنگ ترکیبی اقدام برای جنگ شناختی در فضای رسانه‌ای است.

به گفته وی در بحث مواجه با دشمن باید همواره ثبات قدم داشته باشیم و در عرصه‌های مختلف باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تأخیر در پاسخ به اقدامات اسرائیل یک کار تاکتیکی بود تا در زمان مناسب این پاسخ کوبنده در قالب وعده صادق ۲ داده شود.

حجت الاسلام سالاری مکی خاطرنشان کرد: امروز به گفتمان ترکیبی نیاز داریم و باید هیئت‌های مذهبی به تبیین خط سید مقاومت بپردازند.

به گفته وی باید تلاش کنیم تا برای روایت اول در فضای حقیقی و مجازی به خوبی تولید محتوا کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ابزار ما در تبیین و گفتمان مقاومت قرآن است، تصریح کرد: در گفتمان مقاومت باید به جریان تبلیغی و تولید محتوا بیش از گذشته توجه داشته باشیم.

سالاری مکی تصریح کرد: حضور مردم استان در اعتکاف و پیاده روی اربعین نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته که نتیجه تبیین درست است.

شایان ذکر است که در ادامه این همایش شرکت کنندگان شعارهای ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است و مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق را سر دادند.