سنندج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی پیش از ظهر چهارشنبه به خبرنگاران استان اعلام کرد: عملیات غرور آفرین موشک باران وعده صادق ۲ دل مردم ایران را شاد کرد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

وی افزود: پروردگار عالمیان و صاحب انتقام را شکرگزاریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی بودیم.

وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی جنایتکار که با حمایت آمریکا و چراغ سبز قدرت‌های استکباری اقدام به قتل عام مردم بی گناه لبنان و غزه کرده و موجب شهادت مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همچنین شهادت مستشار عالی نظامی سپاه پاسداران در لبنان سردار شهید نیلفروشان شد، حقیقتاً این جنایت بسیار بزرگ و دیگر وضعیت غیرقابل تحمل بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اذعان کرد: عملیات وعده صادق ۲ که از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر بوده توانست پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن بشکند.

دریایی تصریح کرد: این عملیات شکوهمند که در اقصی نقاط جهان و به ویژه استان کردستان مورد استقبال و موجبات شادی مردم را فراهم کرد و بدون شک آخرین عملیات نخواهد بود و به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ تا آزادی قدس شریف و فتح و پیروزی نهایی با شیطان زمان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.