بندرعباس-مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت:در راستای توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های نیازمند استان هرمزگان، تعداد ۱۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان استان هرمزگانه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره در حاشیه رزمایش اهدای لوازم ضروری و بسته‌های تحصیلی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار شهید عباس نیلفروشان به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی، اظهار داشت: در راستای توانمند سازی و حمایت از خانواده‌های نیازمند و محروم استان هرمزگان، تعداد ۱۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی به نیابت از شهدای جبهه مقاومت بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود.

وی افزود: این لوازم ضروری زندگی از نوع لوازم سرمایشی و در این مرحله شامل ۵۰۰ دستگاه یخچال و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی بوده که ارزش نقدی این اقلام بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان است.

این مقام مسؤول ادامه داد: با مشارکت خیرین، در پویش شور عاطفه‌های امسال نیز تعداد ۵۰ هزار بسته تحصیلی شامل اقلامی نظیر دفتر، دفتر نقاشی، مداد، مداد رنگی، جامدادی، خط کش، گونیا، خودکار، پاک کن، تراش و لاک غلط گیر برای اهدا به دانش آموزان عزیز تأمین شده که ارزش نقدی هر بسته تحصیلی ۳۵۰ هزار تومان برآورد شده و در مجموع بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است.