شهرکرد-نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از شهیدان در تاریخ بشر و تاریخ اسلام، دفتر و دانشگاهی را برای تاریخ بشر گشودند که سال‌های سال از آن عالم وارسته بیرون می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و شهدای مقاومت در شهرکرد، اظهار کرد: شهادت افتخار اولیا خدا است، عاقبت خیر مردان مجاهد خداوند است و بسیاری از شهیدان در تاریخ بشر و پر رنگ‌تر در تاریخ اسلام، دفتر و دانشگاهی را برای تاریخ بشر گشودند که سال‌های سال از آن عالم وارسته بیرون می‌آید.

وی افزود: شهادتی که مردان خدا برای حفظ ارزش‌ها و میراث نبی مکرم اسلام (ص) و میراث انسانیت از جان و مال خود که عزیزترین اموال آنان بود گذشتند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اباعبدالله الحسین (ع) برای حفظ جایگاه شهادت و ارزش دین پذیرفت تا علاوه بر اینکه عزیزانش را از دست دهد، حتی خاندانش به اسارت رود.

فاطمی عنوان کرد: در لبنان شیعه که پرورش دهنده علمای بزرگ بوده، جنایات بسیاری رخ داده است، بسیاری از عالمان فرهیخته و مجاهدان برجسته مکتب تشییع در لبنان پرورش یافتند، لبنان بزرگ فرزندان شایسته‌ای را تقدیم اسلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: درود بر روح پاکان و مجاهدان حقیقی راه خدا چون شهید سید حسن نصرالله که در مسیر حق و عدالت ایستادگی کردند و به جای همه کوتاهی‌هایی که ملت‌های مسلمان داشتند به پای مردم مظلوم فلسطین ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از خدا می‌خواهیم همه آنانی که دل در گرو محبت او دارند را یاری رساند تا در راه فتح و ظفر مسلمانان موفق شوند.