جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از علمیات موشک‌باران موفق جمهوری اسلامی ایران به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است

موشک‌باران موفق و حمله قاطعانه سپاه پاسداران با حمایت ارتش و وزارت دفاع، به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق ۲، موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از فرزندان ملت در نیروهای مسلح اعلام می‌دارد: اقتدار امروز نیروهای مسلح سرافراز ما و توانمندی‌های شگفت آور آن‌ها در تولید تجهیزات دفاعی و بازدارنده و رسیدن به خودکفایی در تأمین نیازهای دفاعی کشور، حاصل انقلاب اسلامی و پشتیبانی‌های گسترده مردم است.

ایران امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در تحقق آن نقشی محوری و اساسی دارد. اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری دام‌الله‌ظله است.

به شکرانه نعمت ولایت و وجود فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای جَبهه سپاس بر آستان الهی می‌ساییم. امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر -عجل‌الله‌تعالی‌فرجه- و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی گردد، إن‌شاءالله.