مراسم جشن دهمین سالگرد تأسیس مجتمع تجاری کورش با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این مجتمع و برخی از مالکان و مشتریان ۲۸ شهریورماه در سالن شماره یک پردیس سینمایی کورش برگ

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، علی سرتیپی رئیس هیئت مدیره سینما کورش در این مراسم ضمن اشاره به تحولی که با تأسیس مجتمع تجاری کورش در مجتمع‌های تجاری و صنعت سینما در کشور به وجود آمد، گفت: مجتمع تجاری کورش به عنوان اولین مجموعه در کشور که دارای سالن سینما، شهربازی و مکان‌های تجاری مختلف است، مورد استقبال هم‌وطنان قرار گرفت و روند مجتمع‌سازی و صنعت سینما در کشور را تغییر داد به گونه‌ای که پس از آن تعداد مجتمع‌هایی که به فکر افزودن سالن سینما به مراکزشان افتادند افزوده شد و این خود ارزش افزوده فرهنگی نوینی را در کشور رقم زد.

رئیس هیئت مدیره سینما کورش در ادامه بیان داشت: در طی ده سالی که از تأسیس مجتمع تجاری کورش می‌گذرد همواره شاهد همدلی بین مالکان، هیئت مدیره و مالک اصلی هستیم و مدیریت صحیح، احترام به مخاطب و صرفاً نگاه اقتصادی نداشتن به مسائل از جمله عوامل موفقیت مجتمع تجاری کورش بوده است.

در ادامه شاهرخ کشاورز- نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا- از مراکز خرید به عنوان یکی از پیشران‌های اقتصادی نام برد که نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارند و بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که در مجتمع تجاری مجتمع تجاری کورش حدود پنج هزار شغل مستقیم و بیش از ده هزار شغل غیرمستقیم از جنس اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی ثبات مدیریت را یکی از عوامل موفقیت مجتمع تجاری کورش دانست و ادامه داد: در برخی از روزها گاهی بیش از ۵۰ هزار نفر به مجتمع تجاری کورش تردد دارند که در کمال امنیت، آسایش و آرامش و با نهایت احترام با آن‌ها برخورد می‌شود و این میزان از امنیتی که در این مرکز خرید دیده می‌شود، قابل تحسین است.

نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا اذعان داشت: به عنوان کسی که بیش از یک دهه در این صنعت تجربه کاری دارم، می‌بینم که وقتی سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف درباره بازگشت سرمایه صحبت می‌کنند، علاقه دارند مانند مجتمع تجاری کورش مشتری داشته باشند که نشان از کیفیت خدمات در این مجتمع دارد.

او با اشاره به بحران کرونا به عنوان ناشناخته‌ترین بحران در ده سال گذشته به کمپینی اشاره کرد که در آن مقرر شده بود مراکز خرید، اجاره‌ها را ببخشند و مجتمع تجاری کورش به عنوان نخستین مرکز خرید از آن استقبال کرد.

علی میرعالی از مدیران سابق مجتمع مجتمع تجاری کورش نیز در این مراسم از بنیان‌گذاران مجتمع تجاری کورش و سایر کسانی که در ساخت این بنای خوشنام تلاش داشتند قدردانی کرد و گفت: دلیل موفقیتی که حاصل شده است، پشتکار، دلسوزی، همفکری، همدلی و رفاقتی است که بین مدیران، مالکان و مستأجران وجود دارد.

گفتنی است مراسم جشن تولد ده سالگی مجتمع تجاری مجتمع تجاری کورش با اهدای لوح تقدیر به برخی از مدیران و کسبه مجتمع، برش کیک با نمای ساختمان مجتمع مجتمع تجاری کورش و اجرای گروه موسیقی راز و نیاز به خوانندگی سالار عقیلی پایان یافت.

مجتمع تجاری مجتمع تجاری کورش با دارا بودن پردیس سینمایی، شهربازی ژوپیتر، حضور برندها، رستوران و فودکورت، کافی‌شاپ و مراکز تجاری همواره تلاش داشته است تا محیط شاد و مفرحی را در فضایی امن برای خانواده‌ها فراهم کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.