رشت- فرمانده سپاه ناحیه رشت گفت: عملیات «وعده صادق۲» پاسخ قاطعی به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نیک فطرت پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید دستغیب شهرداری رشت ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ اظهار کرد: با توجه به عملیات‌های اخیری که رژیم کودک کش علیه مردم مظلوم و شخصیت‌های برجسته انجام داد این پاسخ موشکی اقتدار ما را در منطقه نشان داد.

وی با بیان اینکه پیام ما وعده صادق است و تا زمانی که رژیم در جای خود بنشیند و دست از اعمال شنیع خود بکشد تداوم دارد، افزود: وعده صادق ۲ التیام بخش قلب‌های مردم ایران و جبهه مقاومت و پاسخ قاطعی به جنایات رژیم صهیونیستی بود.

فرمانده سپاه رشت فرهنگ ایثار و شهادت از نسل اول به نسل‌های امروز منتقل شده است، اضافه کرد: ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل درک برای بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با قدردانی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی بابت همکاری‌های مشترک با سپاه در برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: فردا گرامیداشت یادواره شهدای گیلانی در سرپل ذهاب است که باید ایثارگری‌های این جوانان به نسل جدید منتقل شود.

فرمانده سپاه رشت تصریح کرد: با توجه به اینکه گیلان استانی گردشگرپذیر است در فصل‌های مختلف سال مقصد بسیاری از مسافران است لذا می‌بایست برای معضلاتی چون ترافیک، زباله و معضلات اجتماعی توسط مسئولان چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه هر فردی مخلصانه و دلی کاری را برای منافع مردم انجام دهد یک بسیجی است، ادامه داد: بسیج طیف‌های مختلفی دارد هر کدام از اقشار بسیج چشم انداز و اسناد بالا دستی خود را دارند و در راستای مأموریت‌ها فعالیت می‌کنند.

سرهنگ نیک فطرت در پایان ضمن قدردانی از زحمات جواد شهند فرمانده پیشین فرمانده پایگاه بسیج شهید دستغیب برای علیرضا قانع به عنوان فرمانده جدید این پایگاه آرزوی موفقیت کرد.