نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عملیات وعده صادق ۲ فقط یک سیلی بود و رژیم صهیونیستی روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.

به گزارش خبرنگار، محمد سراج در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم که با عملیات وعده صادق ۲ اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: عملیات وعده صادق ۲، دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود بود و در این عملیات، همه قوا و ملت ایران ید واحد بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی بداند که دوران بزن در رو تمام شده است. دست رژیم صهیونیستی برای همه دنیا رو شده و گنبد آهنین این رژیم تبدیل به آبکش شد. قطعاً دیگر کسی به طبل تو خالی و بزرگنمایی رسانه‌ای این رژیم اعتنا نخواهد کرد.

سراج تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت‌هایی که انجام می‌دهد روی همه جنایتکاران تاریخ حتی هیتلر را هم سفید کرده است. آمریکا و سگ هارش در منطقه بدانند که جمهوری اسلامی ایران آغاز کننده هیچ جنگی نبوده و نیست و عملیات وعده صادق ۲ فقط یک سیلی بود.

اگر رژیم صهیونیستی باز هم خطایی کند، بداند ایران اسلامی برخورد قاطعانه ای با آنها خواهد کرد و پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک تر خواهد شد.