زنجان-معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی از رونمایی سامانه کاریابی با عنوان «جابیران» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمحسن غفوریان ظهر چهارشنبه در پنجاه و یکمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه فعالیت‌های اشتغال و کارآفرینی جزو نهادهای پیشرو به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی اولین بار سامانه کاریابی را ایجاد کرد اما به دلایل مختلفی این سامانه الکترونیکی متوقف شده بود، تصریح کرد: با بازنویسی و احیا این سامانه بر اساس نیازهای جدید در این گردهمایی شاهد بهره‌برداری و رونمایی از آن هستیم.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی از رونمایی سامانه «جابیران» خبر داد و گفت: این سامانه در ارتباط با کاریابی صنایع و اصناف فعالیت می‌کند و کمک خوبی به موضوع اشتغال خواهد کرد.

وی به توسعه همفکری‌ها و ارائه راهکارها برای جلب مشارکت مردم و بهبود ضوابط و مقررات تأکید کرد و گفت: این گردهمایی می‌تواند مقدمه‌ای برای ارتقای مدل کسب‌وکار فعالیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی در سال‌های آینده باشد.

غفوریان با اشاره به نظارت بر فعالیت‌ها و کیفیت آموزشی در جهاد دانشگاهی، خاطرنشان کرد: با رونمایی از سامانه انتقادها و پیشنهادها در این گردهمایی قطعاً شاهد پیشبرد بهتر اهداف خواهیم بود؛ چراکه این سامانه به فعالیت‌های سازمانی جهاد دانشگاهی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه ابزارهای نظارتی متنوع شده و باید در این مسیر خود را مجهز به روش‌های نوین کنیم، تأکید کرد: باید کارهایمان را ارتقا دهیم و سامانه انتقادها و پیشنهادها تلاشی است برای اینکه با مجموعه فراگیران، مدرسان، کارکنان و همه مخاطبان شبکه آموزش ارتباط داشته باشیم تا آنها بتوانند نظرات خود را ارائه دهند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی عنوان کرد: یکی از فعالیت‌هایی که این نهاد در سال‌های گذشته به آن توجه بیشتری داشت بحث مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های آموزشی است.