بندرعباس-امام جمعه اهل سنت بندرعباس با قدردانی از وعده صادق ۲ گفت: این حمله موشکی، موفق و قهرمانانه بود و موجب امیدواری در جهان اسلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ یوسف جمالی در این خصوص اظهار کرد: از نیروهای مسلح کشورمان برای این عملیات دلیرانه که موجب شد همه بدانند نیروهای مسلح ما قدرت بازدارندگی بالایی دارند و همچنین موجب امیدواری جهان اسلام شد، قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: در شرایطی که نهادهای بین‌المللی از پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی در قبال جنایت‌هایش عاجز هستند، با این عملیات دشمن صهیونیست فهمید که دیگر نمی‌تواند کاری کند که بدون پاسخ بماند.

شیخ جمالی افزود: رژیم صهیونیستی باید تقاص جنایت‌ها و خون‌هایی که ریخته است را پس بدهد.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس، شلیک موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی را پاسخ و دفاع مشروع از کشورمان دانست و با بیان اینکه خوی اسرائیل تجاوزگری و زیرپا گذاشتن حریم کشورها و قوانین بین‌المللی است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها دهه‌ها است که با تجاوزگری مردم مظلوم فلسطین را زیر آتش قرار داده‌اند و آنها به مرور زمان پا را فراتر گذاشته و دیگر آزادگان جهان را درگیر خوی وحشیگری خود قرار داده‌اند که لازم بود پاسخ قاطع و درخوری مانند شب گذشته به آنها داده می‌شد.

وی با قدردانی از نیروهای مسلح کشور در پاسخ مشروع به تجاوزگری‌های اسرائیل به خاک ایران گفت: دشمنی که فقط زبان زور می‌فهمد و جز به تجاوزگری فکر نمی‌کند باید پاسخ مشابهی به آن داد که هدف قرار دادن چندین مکان نظامی و غیرمسکونی سه شنبه شب در سرزمین‌های اشغالی پاسخ به همین زورگویی‌ها است.